5.6.2022

Kesän 2022 jäsentapahtumia

KeKe22 kenttäkelpoisuusmarssi onnistui mukavasti haastavista keliolosuhteista huolimatta. Ratamestari oli halunnut huolehtia, että loppumatkan nousut saavat viimeisetkin hiet irti osallistujista. Kiitos kaikille osallistujille.

Kesälle olemme suunnitelleet hieman tapahtumia ja toivommekin, että niin uudet kuin vanhatkin jäsenet lähtevät mukaan omien kiinnostusten mukaan.

2.7.2022 toivotamme kaikki uudet jäsenet tervetulleiksi tutustumaan ampumaradalle ja nimenomaan ammuntaharrastuksen mahdollisuuksiin. Pääsette tutustumaan kalustoon ja ohjattujen ammuntojen vetäjiin. Tarkemmat kellonajat ilmoitetaan myöhemmin. Laita päivä jo kalenteriin.

EDIT; retkipäivän ajankohta on varmistunut!

Hei,

Mynämäen Seudun Reserviläiset suorittavat maihinnousun Kuuskajaskarin saareen Raumalle sunnuntaina 31.7.2022.
Rento lomapäivä aloitetaan Mynämäen Linja-autoasemalta, mistä lähdetään kohti Raumaa klo 8.00.
Koska osallistujamäärä  on maltillinen suoritetaan siirtymä moottorimarssina henkilöautoilla eli kimppakyydeillä.
Klo 9.30 osoitteesta  Suvitie 14, 26100 Raumalähtee venekuljetus Kuuskajaskarin saareen.
Koska laivayhtiö ei ota ennakkovarauksia, jää jokaisen omalle harkinnalle käykö ostamassa lipun etukäteen

vai ostaako vasta satamasta.

Maihinnousun jälkeen tutustutaan saaren historiaan opastetulla kierroksella jonka yhdistys kustantaa.
Kierroksen jälkeen on mahdollisuus tutustua saareen omatoimisesti, eväitä syöden tai saaren palveluita hyödyntäen.
Klo 14.50 lähtee paluukuljetus takaisin mantereelle. Jos haluat nautiskella saaressa kauemmin niin valitsen myöhempi paluukuljetus mutta huomioi tässä tapauksessa myös kyyti Raumalta kotiin.

Sitovat ilmoittautumiset sähköpostitse; mynamaen.reservilaiset@gmail.com

Ja lopuksi vielä muistutuksena, että ampumaradalla saa ampua vain 22-45 kaliiberisilla aseilla. Ampuminen kiväärillä tai haulikolla ei ole sallittua. Ohjatut viikkoammunnat pienoiskiväärillä maanantaisin klo 18 ja pienoispistoolilla keskiviikkoisin klo 18 Roukkulin ampumaradalla. Voit tulla mukaan ilman omaa asetta, yhdistyksen aseilla saa ampua ja ohjaajalta saat opastuksen. Omat kuulosuojaimet ja lasit mukaan.

Radan varaaminen etukäteen tehdään aina puheenjohtajan Ari Kaskisen kautta. Yhteystiedot löytyvät Roukkulin ampumarata -> ratavaraukset -kohdasta.