4.11.2021

HUOMIO! Järjestyksenvalvoja-kurssille veloituksetta

Kurssille tarvitaan vielä osallistujia, että se saadaan toteutumaan. Lähde siis rohkeasti mukaan. Ilmoittautumiset mynamaen.reservilaiset@gmail.com sähköpostiin.

Järjestämme mahdollisuuden osallistua veloituksetta järjestyksenvalvoja-kurssille. Kurssin käyneet velvoitetaan osallistumista Jukolan viestin järjestyksenvalvojaksi ensi vuonna yhdistyksen toimitsijana/järjestyksenvalvojana. Kurssin toteutuminen edellyttää riittävästi kiinnostuneita.

Kurssilla suoritetaan järjestyksenvalvojan peruskoulutus ja koe, yhteensä 40 oppituntia iltaisin ja yleensä erillinen muutaman tunnin voimankäyttökoulutus. Koulutuksen ja kokeen läpäissyt voi hakea poliisilaitokselta järjestyksenvalvojakorttia. HUOM! JUKOLAN VIESTI EI KUSTANNA KORTTIA KURSSILLE OSALLISTUNEILLE.

Kortti tulee olla mikäli haluaa toimia järjestyksenvalvojan tai liikenteenohjaajan tehtävissä tapahtumissa. Kurssin arvo on yli 200€ ja poliisilaitokselta haettavan kortin hinta 46€.  Kortti on voimassa 5 vuotta. Kertauskurssilla (tällä hetkellä 8h mittainen) saa sitten itse halutessaan hankittua jatkoaikaa seuraavat 5 vuotta.

Ilmoittaudu pikaisesti ja 15.11. mennessä viimeistään sähköpostitse osoitteeseen; pienkonehuoltokaskinen@gmail.com