5.3.2024

Etuhintaisia ryhmämatkoja

Sotahistorian matkatarjous yhdistyksenne jäsenille
Lähde osallistumaan fantastiseen viikonloppuun Tanskan suurimpaansotahistorian tapahtumaan!5.-9.9 MILITARY DAYS 2024 SOTAHISTORIAN FESTIVAALIMATKA TANSKA / RUOTSITo-Ma 4 pv. TURUSTA!525 € henk. sis 2hh/ 2 hengen hytti laivalla, bussimatkat suomalaisellabussilla ohjelman mukaan, laivamatkat Tku-Tukholma-Tku B-hytti,Juutinrauman sillan maksut, 2 hotelliyötä*** Malmössä buffetaamiaisella.Bussi Turun satamasta.Seuraavat nähtävyydet: Panssarimuseo East & Military Days festivaali,Tanskan sotamuseo, Ruotsin panssarimuseo, Ruotsin ilmavoimienmuseo,Ruotsin sotilasajoneuvomuseo sis kahvi+välipala, Ruotsin tykistömuseo.Katso matkan nettisivu https://www.blitztours.fi/429.-12.5 HELATORSTAI 2024 WOLFSSCHANZE -HITLERIN SUDENPESÄ PUOLA To-Su 4pv. 395 €.Sis: Eckerö Linen laivamatkat, bussimatkat suomalaisen matkanjohtajanjohdolla ohjelman mukaan, 2 hotelliyötä*** buffetaamiaisella Kaunasissaja 1 hotelliyö***  illallisella & aamiaisella Rastenburgissa.Lisäksi Mauerwald, Masurialand, Masurian kanava, Festung Boyen,Rastenburgin lentokenttä, suomalaisten JK­274 lentäjien muistomerkki,Kaunasin keskitysleirin muistomerkki ja Latvian sotamuseo.Katso lisää matkasta https://www.blitztours.fi/7716.-18.8 VIRO VALGA 2024 KANSAINVÄLINEN SOTAHISTORIAN FESTIVAALI MATKApe-su 3 pv. 275 €.Sis. Eckerö Linen laivamatkat, bussimatkat matkanjohtajan johdollaohjelman mukaan, 2 hotelli*** yötä buffetaamiaisella & aamu-uinnillaTartossa, Jogevan sotamuseon, Suomi poikien museon, Pöltsänmaan museon,Viron sotamuseon, Viron Vapaussotien museon, Valgan sotilaallisenteemapuiston & museon sisäänpääsyt.Katso lisää matkasta https://www.blitztours.fi/132Blitz Tours OyMatkanjärjestäjätunnus 3647/06/Mj. https://www.blitztours.fi Y-tunnus:2043320-9. E-mail: info@blitztours.fi